به مناسبت نیمه شعبان صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۳ همایش۳۱۳ نفری همنامان امام زمان (عج) و مادرگرامیشان در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برگزاری همایش بزرگ ۳۱۳ نفری، ثبت‌نام از همنامان امام زمان (عج) و مادر گرامیشان در زاهدان و ایرانشهر و زابل آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 18April 2018

برگزاری ۳ همایش۳۱۳ نفری همنامان امام زمان(عج) و مادرگرامیشان در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «عیسی بزمانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سه همایش ۳۱۳ نفری با حضور همنامان امام زمان (عج) و مادر گرامیشان به‌مناسبت نیمه شعبان در سه شهرستان زاهدان، زابل و ایرانشهر با همکاری ستاد شعبانیه کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: برادران با نام‌های محمد‌صالح، محمد‌مهدی، مهدی، صالح، حجت و قائم و خواهران با نام‌های مهدیه، نرجس، نرگس، ملیکا و صالحه با شرط سنی ۱۵ تا ۳۵ سال می‌توانند برای شرکت در این همایش نام‌نویسی کنند.

وی بیان کرد: نامنویسی از داوطلبان زاهدانی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مسجدالمهدی (عج) واقع در بلوار معلم ۹ و مسجدحضرت ابوالفضل(ع) جنب خانه معلم انجام می‌شود و همنامان علاقمند به شرکت در این همایش در شهرستان‌های زابل و ایرانشهر به ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستان‌ها مراجعه کنند.

گفتنی است واجدین شرایط پس از ثبت نام کارت دعوت خود را برای ورود به سالن همایش تحویل گرفته و همراه خود جهت تحویل هدیه عمومی همایش داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها