جانبازان ۷۰ درصد استان تهران تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه از ظرفیت ‌سازمان‌های مردم‌نهاد در تعمیق برنامه‌های روز جانباز استفاده می‌شود گفت: از جانبازان و خانواده‌هایشان به ویژه جانبازان ۷۰ درصد تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ - 18April 2018

جانبازان ۷۰ درصد استان تهران تجلیل می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از تهران، عبدالله مرتضوی امروز در حاشیه نشست بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه شهدا و ایثارگران در جمهوری اسلامی اظهار داشت: شهدا و جانبازان همچنان در متن جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، از این‌رو پاسداشت فداکاری آن‌ها امری ضروری است و در همین راستا احیاء، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‏گیری از ظرفیت فرهنگی روز جانباز مدنظر قرار دارد.

وی ضمن اشاره به کیفی‌سازی برنامه‌های روز جانباز تصریح کرد: اجرای برنامه‏های کیفی به جای برنامه‌های کمّی، ایجاد ابتکار، خلاقیت، نوآوری و تحول در محتوای برنامه‌ها، محوریت رسانه‏ای و اطلاع‌رسانی در تمام برنامه‏ها‏ی این روز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به لزوم بهره‌برداری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت ترویج برنامه‌های روز جانباز ادامه داد: از ظرفیت ‌سازمان‌های مردم‌نهاد به ویژه تشکل‌های ایثارگری در تعمیق برنامه‌های این روز استفاده می‌شود.

مرتضوی همچنین ضمن اشاره به برنامه‌های روز جانباز تصریح کرد: ارسال پیامک تبریک به جانبازان شهرستان‌های استان تهران به همین مناسبت، نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان‌ها و ستاد و گردهمایی خانواده‌های جانبازان و همچنین مراسم جشن ویژه ایام ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل و تکریم از جانبازان شاغل در ادارات و سازمان‌ها، دیدار از جانبازان و خانواده‌هایشان با حضور مسئولان شهرستان، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان‌ها به ویژه جانبازان اعصاب و روان و دیدار دسته جمعی جانبازان با ائمه جماعات شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان بصیر، تجلیل و تکریم از جانبازان 70 درصد به همراه خانواده، برپائی نمایشگاه، مراسم مشترک سپاه و بنیاد در راستای تجلیل از جانبازان پاسدار در روز پاسدار ولادت حضرت امام حسین(ع)، مراسم مشترک با ستادهای شاهد آموزش و پرورش و تجلیل از معلمان و کارمندان جانباز، برگزاری یادواره شهدای و عطرافشانی و گلباران مزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار