با حضور خانواده معظم شهدای نیروی دریایی ارتش؛

محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان گلباران شد

محل شهادت شهدای ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو همیشه قهرمان جوشن در خلیج فارس امروز با حضور خانواده معظم شهدا و فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش گلباران شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 19April 2018

محل شهادت شهدای ناوشکن سهند و سبلان گلباران شدبه گزارش دفاع پرس از بندر عباس، پیش از ظهر امروز محل شهادت شهدای ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو همیشه قهرمان جوشن در خلیج فارس با حضور خانواده معظم شهدا و فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش گلباران شد.

امیر دریادار دوم عرشه «مجتبی محمدی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در خصوص حضور ارتش در آبهای آزاد جهان اظهار داشت: ما برای مقابله با تهدیدات احتمالی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی در آبهای بین‌المللی حضور داریم و این حضور در ادامه فعالیت های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده منطقه یکم نداجا با قدردانی از صبر و تحمل خانواده های معظم شهیدان عنوان کرد:  شهدای ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو جوشن که در 29 فروردین سال 67 در مقابل با امریکای متخاصم که قصد تهاجم به سکوی نفتی سلمان و نصر را داشتند نماد مقاومت و ایستادگی و افتخار نیروی دریایی ارتش هستند.

محمدی ادامه داد: به پاس رشادت های فرزندان شما در منطقه امروزه هیچ کشوری اجازه تجاوز به آبهای این سرزمین را به خود نمی دهد، آنان شجاعانه در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادند و با نثار خون خود این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

ناوشکن‌های سهند و سبلان در 29 فروردین در حالی که امریکا قصد حمله به سکوهای نفتی ما را داشت مورد اصابت توپخانه شناور‌های امریکایی قرار گرفت و منجر به شهادت کارکنان خدوم این دو ناوشکن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار