علی‌عسکری:

قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به هجوم فرهنگی دشمن بوسیله رسانه و تکنولوژی گفت: قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۲۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 19April 2018

قرآن کریم بالاترین رسانه برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عبدالعلی علی‌عسکری رئیس رسانه ملی طی سخنانی در آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به برکات قرآن کریم برای نظام اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت قرآن کریم جمهوری اسلامی و دیگر بلاد اسلامی روز به روز قوی‌تر می‌شوند.

وی دنیای امروز را دنیای پرفتنه‌ دانست و گفت: در این برهه‌ای که ما زندگی می‌کنیم شیطان بیش از هر زمانه‌ای به انسان تهاجم کرده و برای تخریب بشریت دست به کار شده است.

رئیس سازمان صدا و سیما تکنولوژی و رسانه را ابزار هجوم دشمن به مسلمانان دانست و گفت: بهترین راه هجوم به دیگر کشور‌ها هجوم فرهنگی و رسانه‌ای است و باید مسلمانان با وحدت خود در برابر دشمنان قیام کنند.

علی‌عسکری قرآن کریم را بالا‌ترین رسانه برای مقابله با دشمن برشمرد و گفت: رسول گرامی اسلام رسانه‌ای پاک  و نورانی بود و امروز هم قرآن کریم به عنوان بالاترین رسانه در اختیار ما قرار دارد و هرکس با قرآن تماس بگیرد تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی فتنه آمریکا، صهیونیسم و وهابیت را بزرگترین فتنه بشریت برشمرد و گفت: هنگامی که عده‌ای ادعای خادمی حرمین شریفین را دارند و دوستی صهیونیسم را می‌پذیرند، این یعنی فتنه بزرگ و این افراد در همه عالم مورد نفرت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اینها کسانی هستند که داعش را ایجاد کردند که عامل بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است، از این رو است که نفرت جهان اسلام از همه جای عالم علیه آنها فوران می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار