امام جمعه سمنان:

بود و نبود آمریکا در برجام تأثیری در پیشبرد اهداف نظام ندارد

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی »گفت: بودن یا نبودن کشور آمریکا در برجام هیچ تأثیری در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد
کد خبر: ۲۸۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ - 20April 2018

بود و نبود آمریکا در برجام تأثیری در پیشبرد اهداف نظام نداردبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی»، امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به آغاز هفته سلامت، از امنیت و سلامت به‌عنوان دو نعمت بزرگ انسان‌ها در این دنیا یاد کرد.

وی گفت: نعمتی که می‌تواند در این دنیا و آخرت نجات‌دهنده باشد، بهره‌مندی از نعمت رهبری، ولایت و حب حضرت محمد (ص) است.

امام جمعه سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت اباعبدالحسین (ع) به مقام حضرت ولیعصر (عج)، مراجع عظام و نمازگزاران در اهمیت این روز که به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است و در خصوص نقش نیروهای سپاه پاسداران در پیروزی‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی سخن گفت.

شاهچراغی با تبریک میلاد جانباز کربلا حصرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با برشمردن خدمات ارزنده جانبازان در دفاع مقدس، از جانبازان به‌عنوان سرمایه نظام یاد کرد و از خود جانبازان که رنج زندگی را تحمل می‌کنند و از همسران آنان که با تحمل زندگی نقش پرستاری را دارند، تشکر کرد.

وی به دیدار رهبری با مسؤولان نظام و وزیر اطلاعات اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدارها به مبارزه با فساد اشاره داشتند که این مهم بر همگان واجب است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حاصل عمر ۲۲۰ ساله شیطانی آمریکا برقراری ۲۴۱ جنگ علیه کشورهای اسلامی و منطقه بوده است، ادامه داد: زنده بودن این استکبار با همین جنگ‌هاست و این رژیم هفت سال است که با کشور سوریه می‌جنگد و اگر ۷۰ سال دیگر هم این کار را ادامه دهد، هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

شاهچراغی با بیان اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر خروج آمریکا از برجام به گوش می‌رسد، تصریح کرد: بودن و نبودن این کشور در برجام هیچ تأثیری در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد و این مهم منوط به حمایت همه‌جانبه مردم ایران از اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی خواهد بود.

وی با اشاره به سالروز حمله نظامی به طبس، یاد و خاطره سردار محمد منتظرالقائم را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین یکی از مقارنات تقوا در قرآن کریم را احسان و نیکوکاری دانست و افزود: احسان به والدین و نیکی به افرادی که در حق شما بدی کرده‌اند، از بهترین احسان‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار