امام جمعه شاهرود:

سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و اسلام بوده است/ تلاش استکبار در راستای محو نهادهای انقلابی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عباس امینی» با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل پشتیبان انقلاب و اسلام بوده است، گفت: امروز تلاش استکبار جهانی در راستای محو نهادهای انقلابی است.
کد خبر: ۲۸۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ - 20April 2018

سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و اسلام بوده است/ تلاش استکبار در راستای محو نهادهای انقلابی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران را امام راحل پایه‌گذاری کردند و خیلی به این نهاد اعتقاد داشتند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل تاکنون پشتیبان انقلاب، اسلام و ارزش‌ها بوده است.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: امروز ما شاهد هستیم که در جنگ با تکفیری‌ها و داعش، پاسداران جمهوری اسلامی پیش‌قدم بوده‌اند و این افتخاری برای ماست.

امینی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری سپاه را یک نهاد مردمی و ارزشی و این نهاد را حافظ انقلاب در سراسر دنیا می‌دانند و ما امروز شاهد این موضوع در منطقه هستیم و باید به‌چنین نیرویی افتخار کرد.

وی بیان کرد: امروز تلاش استکبار جهانی در راستای محو نهادهای انقلابی است؛ چراکه می‌داند این نهادها در کشور و جهان اثرگذار هستند و امروز می‌بینیم که نهادهایی چون سپاه پاسداران چگونه بینی دشمنان را به خاک ذلت می‌نشانند و افتخار ایران اسلامی هستند.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) پاسدار واقعی اسلام بودند، گفت: نام‌گذاری این میلاد با نام روز پاسدار بدان معناست که باید همه ما پاسدار اسلام و فرهنگ ناب حسینی باشیم و این وظیفه تک‌تک آحاد مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار