آیت الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم:

سپاه دژ محکم دفاع از گفتمان انقلاب در سراسر جهان است/ همه ملت پاسدار و بسیجی هستند

امام جمعه قم گفت: امروز پاسداران ما حسن حصین و دژ مستحکم دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر منطقه و جهان هستند و لذا مورد کینه و عداوت دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ - 20April 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله «علیرضا اعرافی» در بخشی از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: امروز پاسداران ما حسن حصین و دژ مستحکم دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر منطقه هستند، این حسن حصین مورد کینه و عداوت دشمنان اسلام قرار گرفته است.
وی افزود: دنیا بداند همه ملت ایران پاسدار و بسیجی هستند و برای دفاع از اسلام و مقاومت در کنار پاسداران حضور دارند و از ایشان حمایت می‌کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: این خیال که ایران را تکه تکه کرده و این گروه و آن گروه را مورد تحریم قرار داده تا ملت را از هم جدا کنید، خیالی باطل است، ملت در پرتو رهبری معظم کنار هم حضور داشته و راه انقلاب را پیش خواهند برد.
اعرافی با اشاره به جبهه گیری شدیدتر و کم سابقه در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای در کنار هم قرار گرفته و برای ضربه وارد کردن به پیکره انقلاب و ملت بزرگ وارد میدان سختی شده‌اند و در همه حوزه‌ها طرح‌های متنوعی را طراحی کرده و در صدد اجرای آن‌ها هستند.
وی با اشاره به اینکه این صف آرایی بسیار سنگین وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: همه ما باید بدانیم در چه میدانی قرار داریم و چه توطئه‌های سنگینی در حال طراحی است؛ ضرورت دارد که در کنار نقد سازنده به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم و در اظهار نظر‌های خود باید خدا، اسلام و نظام اسلامی را در نظر بگیریم.
امام جمعه قم بیان کرد: انتظار است که گروه‌ها، مقامات و شخصیت‌ها این معرکه سنگین را مد نظر قرار داده و از اولویت‌ها غفلت نکنند؛ ما نباید به دشمن یاری برسانیم بلکه باید با کار، تلاش و سخن سنجیده به انقلاب و ملت و پیشرفت کشور یاری برسانیم.
وی تاکید کرد: امروز رهبری ما در معرض دشمنی همه دشمنان خدا و رسول خداست و باید ایشان را یاری کنیم و نباید با سخنان خود اولویت‌ها را زیر و رو کرده و به جبهه مستحکم اسلامی ضربه بزنیم.
اعرافی تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این روز‌ها شاهد هستیم گروه‌های ما از شبکه‌های فناوری غیرداخلی در حال خروج هستند؛ باید با استفاده از آن‌ها زمینه رشد و تعالی کالای داخلی و فناوری‌های داخلی را فراهم کنیم.
وی گفت: امروز به شکل بی سابقه در سراسر دنیای اسلام جبهه منطقی و استوار با پیشگامی ایران اسلامی شکل گرفته است؛ در سال گذشته پاسداران جبهه مقاومت بر اهریمن تروریسم وابسته به استکبار پیروز شدند و امروز ارکان صهیونیست و استکبار متزلزل شده است.
امام جمعه قم تاکید کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری آمریکا، صهیونیست‌ها و وابستگان آن‌ها در منطقه از اقتدار مقاومت هراس داشته و ترس بر ارکان نظام سلطه سایه افکنده است؛ آن‌ها باید بدانند دوره‌ای که شما بی رقیب وارد مسابقه شده و بزن در رو داشته باشید گذشته است.
وی بیان کرد: امروز زنجیره مقاومت اسلامی و پیروان شهدا با تمام تلاش و توان در سراسر جهان اسلام در مقابل نقشه‌های شما ایستاده و هیچ کدام از این نقشه‌ها به سرانجامی نخواهد رسید.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار