مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

سپاه پاسداران متعلق به همه مردم است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: سپاه پاسداران متعلق به همه مردم است و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد اگر وظیفه خود را در حفاظت از دستاوردهای انقلاب به درستی انجام دهد خود یک پاسدار است.
کد خبر: ۲۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 21April 2018

سپاه پاسداران متعلق همه مردم استسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: سپاه پاسداران متعلق به همه مردم است و شامل همه مردم ایران اسلامی می‌شود و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد اگر وظیفه خود را در حفاظت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به درستی انجام دهد خود یک پاسدار است.

وی اضافه کرد: امروز همه باید بدانیم که در هر جایگاهی که هستیم دارای یک رسالت و ماموریت در قبال کشور بوده و اگر به درستی وظیفه خود را با درک شرایط کشور انجام دهیم به حتم به عنوان یک پاسدار شناخته می‌شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با تاکید بر اینکه تربیت فرزندانی صالح و سالم در دامان مادران پاک‌دامن نیز یک نوع پاسداری است تصریح کرد: دوران هشت سال حماسه و ایثار انبساط عاشورا است و امروز هدف ما باید ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشد.

وی در پایان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یادآور شد: سپاه پاسداران یک مفهوم عام و یک مفهوم خاص دارد و در مفهوم خاص همه ما باید پاسدار این انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار