مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

جانبازان سرمایه‌های معنوی کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جانبازان را سند افتخار نظام و سرمایه‌های معنوی کشور دانست و گفت: از جانبازان باید به عنوان شهیدان زنده یاد کرد؛ چرا که در راه اسلام و وطن جان‌برکف در مقابل دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۲۸۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 21April 2018

جانبازان شهدای زنده انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور هستندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش کارکنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تبریک میلاد حضرت عباس (ع) علمدار کربلا و روز جانباز اظهار داشت: از جانبازان باید به عنوان شهیدان زنده یاد کرد؛ چرا که در راه اسلام و وطن جان برکف در مقابل دشمنان ایستادند و این عزیزان سند افتخار نظام و سرمایه‌های معنوی کشور هستند.

وی افزود: یقیناً تمامی عزت و عظمت و استقلال و آزادی موجود در جامعه، پس از الطاف الهی، مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و بالاخص مرهون صبر و پایداری و مقاومت جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبور آنان است.

فیاضی ادامه داد: دشمن با مشاهده عزیزان جانباز به این نتیجه رسیده که تقابل با مردم ایران کار ساده‌ای نیست و اینگونه برای دشمن عظمت و فداکاری مردم پای خیمه انقلاب نشان داده می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جانبازان با خدای خود معامله نموده اند و بهای این معامله کمتر از شهادت نبوده و اجر آنان در پیشگاه پروردگارشان محفوظ است.

وی با اشاره به جانفشانی جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: روحیه جانبازی و آزادگی، بی آن که محدود به دوران دفاع مقدس باشد، در مقطع زمانی پس از این دوره نیز با مسئولیت پذیری و آگاهی هر چه بیشتر توام بوده و منشاً اثر خیر بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه دشمن از وجود سپاه پاسداران ترس دارد و این نشان از حقانیت این نهاد بزرگ انقلابی است متذکر شد: خدمات سپاه پاسداران در بخش‌های سازندگی، فرهنگی و بهداشت و درمان و... بر هیچ‌ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار