با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه استان قم راه اندازی شد

مراسم افتتاح ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه استان قم امروز با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 21April 2018
ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه استان قم راه اندازی شدبه گزارش دفاع پرس از قم، مراسم افتتاح ستاد خبری ۱۱۴ با حضور سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و جمعی از مسئولان دستگاه‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قم برگزار شد.
سردار «احمدی» طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به نفوذ گسترده دشمن، لزوم همکاری آحاد مردم در برابر توطئه گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.
وی تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی کشور‌های زیادی به صدام کمک می‌کردند امروز نیز کشور‌های غربی علیه کشور ما بسیج شده‌اند و نباید گذاشت که آن‌ها به اهدافشان برسند.
حجت الاسلام قائمی مسئول اطلاعات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز در این مراسم گفت: با توجه به سابقه تهدیدات علیه نظام و مردم و رفع تهدیدات با حضور مردم در دهه ۶۰ و خنثی شدن تهدیدات منافقین و با اشاره به صحبت‌های امام راحل مبنی بر تشکیل یک جمعیت اطلاعاتی مردمی در سراسر کشور، ضرورت شکل گیری ستاد خبری ۱۱۴ وجود داشت.
ستاد خبری ۱۱۴ بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری آحاد مردم با مجموعه‌های امنیتی و نقش مؤثر مردم در برقراری نظم و امنیت شکل گرفته است.
سامانه ۱۱۴ پل ارتباطی نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم است تا گزارشات مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را دریافت و بررسی کرده و به مراجع ذی صلاح انعکاس دهد.
انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
بسیار عالی و کار ساز
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار