دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با خانواده شهید «هلیسایی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره‌کل به مناسبت روز پاسدار با خانواده شهید «روزبه هلیسایی» دیدار کردند.
کد خبر: ۲۸۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 22April 2018

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با خانواده شهید «روزبه هلیسایی» در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره‌کل به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با خانواده شهید «روزبه هلیسایی» در اهواز دیدار کردند.

علیپور در این بازدید خطاب به پسر شهید هلیسایی گفت: پدر شما به آن درجه و مرتبه رسیده بود که شربت شهادت بنوشد و مورد لطف و تکریم پروردگار قرار بگیرد و همین جایگاه شهداست که ما را وادار می‌کند برای عرض ادب و احترام به خدمت خانواده‌های بزرگوارشان برسیم که برای ما بازماندگان جا مانده از قافله شهادت، طلب آمرزش و مغفرت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان روز پاسدار را روز جان دادن و ایثار در راه اعتقادات دانست و ادامه داد: اگر ایمان و اراده پولادین و انقلابی نبود، امثال شهید هلیسایی‌ها با وجود مجروحیت عازم سوریه نمی شدند تا برای حفظ کیان مردم و مملکت‌شان از جان مایه بگذارند.

در پایان این بازدید، هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده شهید هلیسایی شد.

شهید «روزبه هلیسایی» همرزم شهید «هادی کجباف» به عنوان یکی از نیروهای داوطلب مدافع حرم برای مقابله با تکفیری‌های تروریست به دمشق رفته بود که سرانجام پس از مجاهدت‌های فراوان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید هلیسایی که یک چشم خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده بود همواره در آرزوی پیوستن به 2 برادر شهیدش بود و سرانجام به آرزوی خود رسید. برادران این شهید عالی مقام «رضا و کوروش هلیسایی» در روز 7 اسفند سال 1365 در عملیات کربلای 5 به فاصله  کوتاهی از هم شهید شدند.

جسد شهید «روزبه هلیسایی» هنوز مفقود‌الاثر بوده و تاکنون به وطن برنگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار