برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)

مراسم جشن اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ - 22April 2018
برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم جشن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و سالروز تاسیس سپاه همراه با کارگاه مصون سازی فرهنگی به همت تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین «علی اصغر ظهیری» استاد حوزه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ابعاد برجسته شخصیتی امام حسین (ع) اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) اهتمام زیادی نسبت به زیارت امام حسین(ع) داشتند و برخی از ایشان حتی نائب می‌گرفتند تا از طرف آن‌ها به کربلای معلی مشرف شوند و خط سرخ مبارزه با ظالمان به این واسطه زنده و مستدام بماند.
وی در ادامه گوشه‌هایی از فضائل امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل (ع) را ذکر کرد و افزود: "شهربانو مادر امام سجاد (ع) پس از ولادت آن امام بزرگوار، از دنیا رفته و در مدینه دفن شده است و احوالی که از حیات ایشان تا حادثه کربلا حکایت دارد صحت ندارد.
ظهیری در پایان به سیره پیامبر اکرم (ص) در حمایت از کالا‌های ساخت مسلمین اشاره کرد و اهمیت شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است را متذکر شد.
این مراسم با مدیحه سرایی و اجرای مسابقه فرهنگی همراه بود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار