واعظی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛

مدافعان حرم سد راه توطئه‌های دشمنان هستند

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به نقش بی بدیل شهدای مدافع حرم در صیانت از دین، نظام و کشور گفت: مادامی که مدافعان حرم هستند، هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.
کد خبر: ۲۸۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 23April 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز در جریان سفر به تبریز با حضور در منزل شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های این شهید بزرگوار اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، داعش هنوز در مرز ایران باقی مانده بود. خون شهدا افتخار کشور، نظام و دین است.

وی گفت: مادامی که مدافعان حرم هستند، هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.

مدافعان حرم سد راه توطئه‌های دشمنان هستند

واعظی خطاب به خانواده شهید زوار جنتی افزود: با توجه به فشرده بودن برنامه‌های رئیس جمهور در جریان سفر به تبریز، بنده به نمایندگی از ایشان در خدمت شما هستم و شهید شدن این فرزند بزرگوار را هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امید است خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و در راستای صیانت از اهدافی که شهیدان برای آن جنگیدند، تلاش کنیم.

شهید مدافع حرم «اکبر زوار جنتی»، نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در پایگاه تی‌فور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار