بروجردی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی:

ناجا صبورانه در بحران‌های اجتماعی ورود و از امنیت دفاع می‌کند/ دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ناجا، مظلومانه و صبورانه در بحران‌های اجتماعی ورود پیدا کرده و از امنیت دفاع می‌کند، گفت: ملت ایران باید به ماموران قانون، احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون، مقدم بر هر چیز است.
کد خبر: ۲۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 23April 2018

ناجا، مظلومانه و صبورانه در بحران‌های اجتماعی ورود و از امنیت دفاع می‌کند/ دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «علاءالدین بروجردی»  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ظهر امروز در دیدار با سردار «حسین اشتری» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریت‌های ناجا، اظهار داشت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت پایدار کشور نقشی بی‌بدیل دارد.

وی تصریح کرد: با اینکه سال‌ها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد و در صلح به سرمی بریم؛ اما همچنان شاهد شهادت مأموران پلیس هستیم که این موضوع قابل تحسین است، چراکه هیچ سخنی نمی‌تواند این همه تلاش ایثارگرانه در عرصه امنیت پایدار را گویا باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تهدیدات مرزی اشاره و بیان کرد: با توجه به صرف هزینه‌های هنگفت دشمنان و نیز عربستان برای ایجاد ناامنی در میهن اسلامی ما، نیروی انتظامی اقدامات بزرگی برای مقابله با این گونه تهدیدات انجام می‌دهد.

بروجردی با تقدیر از تلاش متعهدانه پلیس در اجرای قانون در همه عرصه‌ها، از موادمخدر به عنوان تهدید جدی دیگر برای کشور نام برد و گفت: با توجه به اینکه حدود 14 سال از اشغال افغانستان توسط کشور‌های ناتو می‌گذرد؛ اما سقف تولید مواد مخدر در این کشور، رشد فزاینده‌ای داشته که این موضوع نشان دهنده یک کار سازمان یافته با هدف تأمین منابع مالی برای تروریست‌ها و ابتلا شدن جوانان به مواد مخدر است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به اینکه در مسیر ترانزیت مواد مخدر هستیم؛ اما کشور‌های مقصد در زمینه این چالش بزرگ، سهم خود را برای مبارزه ایفا نمی‌کنند.

بروجردی با اشاره به چالش بحران آب، گفت: هر چند در دو سال گذشته کمیته آب تشکیل شده؛ اما نیاز به اجرای تصمیمات شجاعانه و تولید میلیاردی آب داریم تا این بحران مرتفع شود؛ در حالی‌که کشور‌های حاشیه خلیج فارس 8 میلیارد لیتر مکعب از خلیج فارس آب شیرین به دست می‌آورند.

بروجردی به وجود اقوام مختلف در کشور و نیز سوء استفاده‌های بیگانگان از این امر برای ایجاد شکاف قومیتی اشاره و بیان کرد: کشور‌هایی مانند انگلیس، آمریکا و عربستان در صدد توطئه و تفرقه افکنی در کشور هستند.

این مقام مسؤول، حمایت دشمنان از گروهک‌های ضدانقلاب و فضای مجازی در ابعاد مختلف را از دیگر چالش‌ها و تهدیدات مهم برای کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی به دنبال ترویج بی‌حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که مقابله با آن نیاز به طراحی و برنامه ریزی منجسم دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون یاد کرد و گفت: ناجا به لحاظ اجرای قانون در همه عرصه‌ها، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که این موضوع مورد توجه و تأیید آحاد مردم با هر سلیقه است.

وی با اعلام اینکه هرگونه تعرض به پلیس، در همه جای دنیا، جرم محسوب می‌شود و مجازات دارد، تصریح کرد: ناجا، مظلومانه و صبورانه در بحران‌های اجتماعی ورود پیدا کرده و از امنیت دفاع می‌کند.

بروجردی در خاتمه بر لزوم هم‌اندیشی و تعامل بیشتر میان پلیس و مجلس برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تأکید کرد و از ملت ایران خواست که قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های پلیس باشند و به ماموران قانون، احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون، مقدم بر هر چیز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار