سردار حق‌بین:

اقتدار ایران در جهان با حضور مدافعان حرم در سوریه جلوه گرفت

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان گفت: دشمن به‌دنبال کشاندن درگیری به ایران اسلامی بود، اما این ترفند آنها با درایت مقام معظم رهبری خنثی شده است.
کد خبر: ۲۸۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 24April 2018

اقتدار ایران در جهان با حضور مدافعان حرم در سوریه جلوه گرفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار پاسدار محمدعلی حق‌بین از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی رشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: موفقیت‌های کسب شده در منطقه با تیزبینی و هوشیاری مقام معظم رهبری بوده است.

حق‌بین به جنایت‌های داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: جنایتی که داعش در سوریه مرتکب شده در طول تاریخ کم‌نظیر است.

وی افتخار پیروزی جبهه مقاومت در سوریه را متعلق به مقام معظم رهبری و بیداری ملت ایران دانست و بیان کرد: حضور مدافعان حرم در سوریه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشانده است.

وی به تثبیت و ماندگاری دولت سوریه در این کشور اشاره کرد و گفت: دشمن بدنبال کشاندن درگیری به ایران اسلامی بود، اما این ترفند آنها با درایت مقام معظم رهبری خنثی شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با تأکید بر اینکه نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی باید برای مردم تبیین شود، متذکر شد: روحانیون و هیات‌های مذهبی امر مذکور را برای مردم بیان کنند.

حق‌بین به طراحی دشمن علیه عفاف و حجاب اشاره کرد و یادآور شد: دشمن برای از بین بردن حیا و عفت خانواده‌ها برنامه‌ریزی بسیاری کرده و بدنبال بیرون کردن جوانان از صحنه است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار