استاندار قم:

راهیان نور برنامه‌ای ملی با تاثیرگذاری بالاست

استاندار قم گفت: راهیان نور حرکتی ملی با تاثیرگذاری بالا بر مردم است و ضرورت دارد در روایتگری راهیان نور به بیان حقایق دفاع مقدس پرداخته شود.
کد خبر: ۲۸۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 25April 2018

راهیان نور برنامه ملی با تاثیرگذاری بالاست/ ضرورت بیان حقایق دفاع مقدس از سوی راویانبه گزارش دفاع پرس از قم، «سید مهدی صادقی» استاندار قم در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر و راهیان نور استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم اظهار داشت: راهیان نور یک برنامه ملی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر مردم بگذارد و هر سال نیز بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: باید در روایتگری راهیان نور، حقیقت دفاع مقدس گفته شود و روایتگری راهیان نور توسط ایثارگران دوران دفاع مقدس صورت بگیرد که این شیوه تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد، شرکت نوجوانان و جوانان در برنامه راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید کیفیت این برنامه را ارتقا بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: باید به دنبال شرکت هر چه بیشتر سفر اولی‌ها در برنامه راهیان نور باشیم، برنامه‌های فرهنگی راهیان نور می‌تواند در وجود زائرین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تاثیر ماندگاری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار