سردار کوهکن مطرح کرد؛

عقب‌ماندگی جدی سیستان و بلوچستان در موضوع کتاب اطلس جامع دفاع مقدس استان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: جمع‌آوری کتاب اطلس جامع دفاع مقدس با یک عقب‌ماندگی جدی مواجه است که لازم است این عقب‌ماندگی با همکاری همگانی رفع شود.
کد خبر: ۲۸۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ - 25April 2018

عقب‌ماندگی جدی سیستان و بلوچستان در موضوع کتابنامه دفاع مقدس استانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان اظهار داشت: مایه افتخار است که سیستان و بلوچستان در حوزه دفاع مقدس نقش جدی و پررنگ داشته و رزمندگان این استان جزو کسانی بودند که در جنگ‌های نامنظم همراه و یاری رسان شهید چمران بودند.

سردار کوهکن افزود: امسال برای اولین بار کلیات کتاب عملیات‌های نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس جمع‌آوری شده و در این کتاب در هر ارگان به طور مجزا مطالب خواسته شده را ارائه کرده است.

وی با اشاره به مراحل تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از سال ۸۸ آغاز شد اما جای نگرانی است که این مرکز علی‌رغم اهمیت ویژه‌ای که دارد هنوز تکمیل و تجهیز نشده است.

این مسئول تصریح کرد: سیستان و بلوچستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده،‌ اما این شهدا از المان و یادمان‌های خاص خود که به نحوی در خور شان باشد محروم هستند و ضرورت دارد نسبت به این امر نگاه جدی و ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها