رحیمی:

دستگاه‌های مرتبط با قانون «مقابله با آمریکا» اقدامات خود را به مجلس گزارش دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: ضرورت دارد دستگاه‌هایی که در قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» موظف به ارائه گزارش شده‌اند، اقدامات خود را به مجلس گزارش دهند.
کد خبر: ۲۸۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 25April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیرضا رحیمی در گفت‌‌وگویی، با اشاره به قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» اظهار داشت: این قانون، قانونی مهمی است و انتظار می‌رفت دستگاه‌های ذی‌ربط طبق تکالیف مندرج در این قانون گزارشی از اجرای آن به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه کنند.

وی با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با وزارت «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» در اسفند سال ۹۶ تاکید کرد: در این جلسه از وزیر دفاع درخواست کردیم گزارش سه ماهه اقدامات این وزارتخانه درباره اجرای قانون مذکور را به کمیسیون ارائه کند، اما تاکنون گزارشی ارسال نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: با توجه به گذشت زمان زیادی از مهلت تعیین شده، ضرورت دارد دستگاه‌هایی که در قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» موظف به ارائه گزارش شده اند اقدامات خود را به مجلس گزارش دهند تا مجلس امکان نظارت و ارزیابی داشته باشد.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها