توسط سردار کارگر صورت گرفت؛

اعطا حکم ریاست هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به «سید دانیال محبی» + تصاویر

ظهر امروز رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حکم ریاست هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان را به استاندار این استان اعطا کرد.
کد خبر: ۲۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 25April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط این بنیاد با دستگاه‌های دولتی و اجرایی بسیار خوب است که افتتاح موزه های سراسر کشور نیز با حمایت دولت و همه وزارتخانه‌های دولتی صورت گرفته که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان از جهات مختلف نیازمند رسیدگی بیشتر است که می‌طلبد در حوزه دفاع مقدس نیز توجه بیشتری از سوی همه نهادها و اقشار مختلف صورت بگیرد.

سردار کارگر همچنین با اشاره به ظرفیت‌ های موجود در حوزه دفاع مقدس استان، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای نقاط مختلف در حوزه‌های دفاعی است که می‌طلبد اردوهای راهیان نور در این استان نیز فعال شود. البته در این رابطه رایزنی‌های صورت گرفته و در صورت ارائه طرح جامع و کامل از سوی مسئولان استانی می‌توان هرچه سریع‌تر این طرح را نیز به مرحله اجرا درآورد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه سردار کارگر حکم ریاست هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان را به سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان اعطا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها