ما توانستیم-7/ سردار ریحانی:

حضور مردم در «بازی دراز» پیامی سرشار از ایستادگی و مقاومت دارد

فرمانده سپاه استان کرمانشاه گفت: حضور مشتاقانه مردم در ارتفاعات بازی‌دراز پیامی سرشار از ایستادگی، مقاومت، امنیت و ادامه یافتن راه شهدا را برای دوستان و دشمنان ملت ایران دارد.
کد خبر: ۲۸۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 27April 2018

حضور مردم در «بازی دراز» پیامی سرشار از ایستادگی و مقاومت داردبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه استان کرمانشاه در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور اظهار داشت: حضور مشتاقانه مردم در ارتفاعات بازی‌دراز و حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این نقطه مرزی پیامی سرشار از ایستادگی، مقاومت، امنیت و ادامه یافتن راه شهدا را برای دوستان و دشمنان ملت ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها امنیت بلکه اقتدار امنیتی دارد، عنوان کرد: کشور ایران با وجود تهدیدات قابل توجه منطقه‌ای امن است و این شرایط با شرایط کشوری که در یک منطقه امن امنیت دارد، متفاوت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مادامی که مردم همچون گذشته در صحنه ایستاده باشند، ایران اسلامی مایه سربلندی دوستان و خار چشم دشمنان خواهد بود.

سردار ریحانی با بیان اینکه حضور آگاهانه و متعهدانه سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است، عنوان کرد: ایستادگی مردم در دوره‌های مختلف زمانی در طول انقلاب اسلامی یک کتاب قطور است.

وی افزود: نمونه این ایستادگی در ماه‌های اخیر در جریان زلزله شهرستان‌های همیشه مقاوم سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و ثلاث‌باباجانی قابل مشاهده بود و این زلزله هر چند خانه‌های مردم را لرزاند اما اعتقاد و ایمان مردم همچنان استوار ماند.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه بیان کرد: مادامی که اعتقاد و ایمان مردم استوار و پابرجا بماند سرعت پیشرفت ملت ایران بیش از پیش است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار