نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن جرأت تهاجم نظامی به کشور را ندارد / دوری از قرآن علت بدبختی کشورهای اسلامی است

آیت الله «نورالله طبرسی» با تاکید بر اینکه دشمنان جرات حمله و تهاجم نظامی به کشور را ندارند به ادعاهای آنان درباره مسائل هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: این ادعاها تازگی نداشته و تاثیری در سیاست های ما ندارد.
کد خبر: ۲۸۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 27April 2018
دشمن جرأت تهاجم نظامی به کشور را ندارد / دوری از قرآن علت بدبختی کشورهای اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری به توطئه های مختلف دشمنان به ویژه در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اعتقادات و هویت جوانان را نشانه گرفته اند و سیاست دشمنان در این بخش همانند سیاست فرعون است که قتلگاهی برای جوانان در فضای مجازی فراهم کرده اند.
 طبرسی برنامه ریزی برای رصد و کنترل فضای مجازی را یک نیاز اساسی برشمرد و گفت: باید مسئولان با رصد این بخش، جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند و هوشیارانه عمل کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دشمنان جرات حمله و تهاجم نظامی به کشور را ندارند به ادعاهای آنان درباره مسائل هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: این ادعاها تازگی نداشته و تاثیری در سیاست های ما ندارد.

امام جمعه ساری در عین حال بر لزوم آمادگی بیش از پیش درباره تجاوز و توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: باید در برابر تجاوز و تعدی دشمنان مسلح و آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، علت ذلت و بدبختی کشورهای اسلامی را دوری از کتاب آسمانی و قرآن یاد کرد و گفت: در صورت پیروی از آموزه های اسلامی و قرانی شاهد بسیاری از مشکلات از جمله گرانی، ربا و بدحجابی در جامعه نخواهیم بود.

طبرسی در ادامه با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی است و اکنون در فصل شالیکاری هستیم، اظهار داشت: کمبود آب و بحران سبب نگرانی کشاورزان شده که باید برای رفع آن برنامه ریزی شود.
 
وی با اشاره به کمبود آب و خشکسالی خواستار برنامه ریزی مسئولان برای رفع نگرانی کشاورزان شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مازندران درصد بالایی از محصولات برنج کشور را تامین می کند، تصریح کرد: باید برای حمایت از کشاورزان در راستای سیاست حمایت از کالای ایرانی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار