خانواده شهید خلیلی درخواست قصاص متهم را دارند

براساس پرسش و پاسخ میان قاضی و خانواده شهید علی خلیلی مشخص شد ولی دم مقتول تقاضای قصاص متهم را دارند.
کد خبر: ۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ - 22September 2014

خانواده شهید خلیلی درخواست قصاص متهم را دارند

 به گزارش دفاع پرس، دومین جلسه رسیدگی به پرونده ضارب علی خلیلی ساعت 10:45 امروز به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور مستشاران، هیات عالی قضایی، نماینده دادستان و خانواده و وکلای دو طرف آغاز شد.

قاضی در ابتدای برگزاری دادگاه ضمن تاکید بر اینکه متهم باید مراقب اظهارات خود در دادگاه باشد گفت: لزوم رعایت نظم جلسه برای همه حضار الزامی است و متخلف از نظم به دستور دادگاه یک تا 5 روز بازداشت میشود. این دستور قطعی است و ضمن دادرسی هیچکس نباید بدون اجازه صحبت کند.

در ادامه این جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: به موجب کیفرخواست صادره الف- ش 22 ساله اهل تهران از تاریخ ۱۸ فروردین ۹۳ متهم به مباشرت در قتل عمد علی خلیلی است.

وی افزود: طبق شکایت خانواده مقتول در گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۲۵ تیر سال ۹۱ در ساعت 22:30 دقیقه متهم در واکنش به تذکر لسانی علی خلیلی ضربهای با چاقو به گردن او زده است و براساس گزارش پزشکی قانونی علت فوت اصابت جسم نوک تیز و برنده است.

در ادامه جلسه قاضی اصغرزاده اولیای دم را به جایگاه فراخواند و گفت: آقای پرویز خلیلی پدر مقتول و خانم اعظم مشتاق مادر مقتول، آیا شکایت شما کماکان همان شکایت قبلی است و برخواسته خود مبنی بر قصاص ایستادهاید.

آنها پاسخ دادند بله.

قاضی پرسید آیا نظریه کمیسیون پزشکی قانونی را قبول دارید؟

پدر و مادر مرحوم خلیلی آن را تائید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار