پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

استاندار قزوین با صدور پیامی فرارسیدن هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و اعلام کرد: روز سربازان گمنام [امام زمان (عج)] در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.
کد خبر: ۲۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 28April 2018

پیام تبریک زاهدی استاندار قزوین به مناسبت روز سربازان گمنامبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «عبدالمحمد زاهدی» با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

از اصول بدیهی و پذیرفته شده در بین ملت‌ها و دولت‌ها، تاکید و توجه به نقش و اهمیت مقوله امنیت در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و بین این ۲، تعامل و ارتباط تنگاتنگ، پیچیده و دو سویه‌ای برقرار است.

در شرایط فعلی نیز صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام و همبستگی ملی، مبارزه با تروریسم، فراهم کردن امنیت به‌عنوان بستری برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و بالاتر از همه تامین امنیت ملت شریف و بیدار ایران اسلامی از مهم‌ترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

نام‌گذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام [امام زمان (عج)] در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است. وزارتخانه‌ای که براساس فرمایش مقام معظم رهبری به همت نیرو‌های باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از مساعی ارزنده، خدمات و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر کرده، امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیگیری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار