استاندار کرمانشاه:

ایجاد رونق اقتصادی در مرزها را لازمه استقرار مرزنشینان دانست

استاندار کرمانشاه رونق اقتصادی در مرزها را لازمه استقرار مرزنشینان دانست و تاکید کرد اینان در شهرهای خود مستقر شوند.
کد خبر: ۲۸۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ - 28April 2018

ایجاد رونق اقتصادی در مرزها برای استقرار مرزنشینان تاکید کردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (شنبه) در نشست پیگیری بازسازی «نفت شهر» که در سالن جلسات حوزه استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:  مردم این شهر قبل از شروع جنگ بارها زیر آتش توپخانه و ادوات ارتش عراق قرار داشتند و این شهر را به  تصرف درآوردند که توسط رزمندگان اسلام باز پس گرفته شد اکنون نیز تنها شماری از افراد نیروی نظامی و شرکت نفت در آن سکونت دارند و این  شهر هویت اهالی آن است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمایل و تعلق خاطر به زادگاه، یک حس ذاتی و درونی است و تلاش مردم نفت شهر برای احیای شهر خود ستودنی است و آیندگان نیز از این تصمیم خوشحال می شوند.

وی با بیان اینکه احیای نفت شهر برای کشور مهم است، گفت: باید رونق اقتصادی را در مناطق مرزی ایجاد کنیم تا مرزنشینان در شهرهای خود مستقر شوند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بدون مشارکت مردمی، هیچ حرکتی ماندگار و پایدار نخواهد بود، تصریح کرد: برنامه های دولت برای بازسازی نفت شهر، تنها با اشتیاق و ‌مشارکت مردمی امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: با این نگاه به بازسازی نفت شهر باید بپردازیم که خدمتی بالاتر از این نیست که بتوانیم بخشی از ایران عزیز اسلامی را آباد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها