معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مطالبه گری فرهنگی یکی از نیازهای امروز استان سمنان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه پاسخگویی و احساس مسئولیت در قبال مردم، نباید ضعیف شود، گفت: مطالبه گری فرهنگی یکی از نیازهای امروز استان سمنان است.
کد خبر: ۲۸۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 28April 2018

مطالبه گری فرهنگی یکی از نیازهای امروز استان سمنان استبه گزازش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حسین روحانی نژاد» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی که در جلسه شورای هماهنگی در اداره تبلیغات اسلامی شهر سمنان برگزار شد بیان داشت: مسئولین کشور باید به تعهد خود در قبال مردم، انقلاب و شهدا پایبند باشند. پاسخگویی و احساس مسئولیت در قبال مردم، نباید ضعیف شود و در جهت تقویت روحیه الهی و کار جهادی و رعایت ارزش های انقلاب پیشگام باشند.

وی گفت: مسئولان کشور باید به تعهد خود در قبال مردم، انقلاب و شهدا پایبند باشند. پاسخگویی و احساس مسئولیت در قبال مردم، نباید ضعیف شود و در جهت تقویت روحیه الهی و کار جهادی و رعایت ارزش های انقلاب پیشگام باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر نقش مردم در اصلاح امور کشور اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی هم نباید منتظر دولتمردان بنشینند. صاحبان انقلاب مردمند؛ بنابراین باید نهضت مطالبه گری را از خود شروع کنند و هم از مسئولان بخواهند که درست کار و خدمت کرده و فساد را از کشور دور کنند.

وی تصریح کرد: در این چهل سال انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، خطاها و بحران‌ها توانسته تحولات بزرگی را از سال ۵۶ تا به امروز در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دستاوردهای بزرگ علمی داشته باشد و به بلوغ برسد و دارای تجربه‌های ارزشمندی شده است.

روحانی نژاد افزود: این تجربه‌ها حتما باید در چهل سال بعدی حکومت مورد توجه قرار گیرد. انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد که نظام سیاسی را عقلانی و هوشمند سازد. زیرا در اصل انقلاب اسلامی یک اندیشه و معرفت است که البته در آن شور و احساسات هم وجود دارد. درچهل سال آینده باید به جنبه های عقلانیت انقلاب هم توجه ویژه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تمامی خدماتی که تا به امروز در اختیار مردم نهاده شده نواقصی را به همراه داشته است از مهمترین این نواقص مشکلات معیشتی و اقتصادی آنهاست وجود نقص یک امر طبیعی است ولی مسئله مهم برنامه ریزی برای رفع نقص هاست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برخی خواسته های مردم گفت: مهمترین انتظاری که مردم از مسئولین دارند برطرف کردن مشکلات معیشتی، شغل، مسائل اقتصادی، رفاه عمومی و شکاف زیاد طبقاتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در قسمتی از بیانات خود در سخنان نوروزی سال ۹۶ به آنان اشاره داشتند.

وی گفت: در کنار دولتمردان برای رفع مشکلات مردم که به آنان اشاره شد مردم نیز وظایفی در قبال انقلاب اسلامی دارند یکی از این وظایف که بر عهده مردم است ترویج هویت اسلامی است؛ ما باید انقلاب و هویت اسلامی را به صورت یک تمدن به جهان صادرکنیم.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار