فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

رمز بقای انقلاب اسلامی مردم محوری و رفع آسیب‌‌های اجتماعی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: سپاه از پایه‌های مستحکم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است رمز بقای انقلاب، مردم محوری و رفع آسیب‌های اجتماعی است که در اولویت کاری سپاه قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 29April 2018

رمز بقای انقلاب اسلامی مردم محوری و رفع آسیب های اجتماعی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «داود ابراهیمی» فرمانده سپاه ناحیه ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام و دفاع مقدس و با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال 58، صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن را وظیفه اصلی سپاه دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه امروز خاری در چشم دشمنان است عنوان کرد: دشمنان به دنبال خدشه دار کردن و از بین بردن مقبولیت سپاه پاسداران در بین مردم هستند و سپاه هراسی یکی از اهداف شوم آنان است.

ابراهیمی تاکید کرد: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند سپاه در هر عرصه‌ای همچون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و جنگ سخت که احساس کند انقلاب و دستاوردهای آن مورد تهدید قرار گرفته، ورود جدی دارد.

این مسئول با اشاره به جنگ افروزی و کشتار مسلمانان در 25 سال گذشته توسط استکبار جهانی، یادآور شد: حدود 290 شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب علیه انقلاب و نظام ما فعالیت می‌کنند و سپاه هراسی یکی از اهداف شبکه های ماهواره‌ای در منطقه و نیز جهان است.

ابراهیمی همچنین سپاه پاسداران را از پایه های مستحکم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز بقای این انقلاب شکوهمند، مردم محوری و رفع آسیب های اجتماعی است که این مهم در اولویت کاری سپاه قرار دارد.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که سپاه با اقتدار در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری می کند و پیوستن مردم به سپاه و بسیج روز به روز دشمنان را ناامید و مایوس‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم بیان داشت: آمریکا به دنبال گرفتن قدرت موشکی ایران است و در این راستا می خواهد برجام دیگری را بر ما تحمیل کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، مسئولان نظام باید به اشتغال و معیشت مردم کمک کنند تا بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز موفق شویم.

ابراهیمی با بیان اینکه 51 طرح با پرداخت 7 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی ملایر سال گذشته در این شهرستان اجرا شد، ابراز داشت: این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی در راستای اقتصاد مقاومتی، طرح کرامت و ایجاد صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد 51 طرح، هفت طرح در راستای اجرای طرح کرامت با یک میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه 11 طرح نیز در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و طرح کرامت و 40 طرح در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است گفت: سال گذشته 6 باب منزل مسکونی برای نیازمندان احداث شد که 2 باب از این تعداد با کمک خیران، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و هیات رزمندگان احداث شد.

وی اجرای 2 طرح محرومیت زدایی در «اسلام‌شهر آق گل»، 24 مورد کمک به آزادی زندانیان، 617 مورد کمک به ازدواج جوانان، 997 مورد تهیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان و 53 مورد تهیه و توزیع جهیزیه برای نیازمندان را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در سال گذشته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر متذکر شد: سال گذشته 25 کامیون کمک های مردمی و 600 میلیون ریال کمک های نقدی جمع‌آوری و برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این 300 میلیون ریال کمک های مردمی برای جبهه مقاومت، یک میلیارد و 170 میلیون ریال کمک های نقدی به مستمندان و 62 میلیون ریال برای کمک به بیماران جمع آوری و اهدا شده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار