برگزاری چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی در قم

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم گفت: چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی ۱۹ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی این دانشکده در استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ - 29April 2018

برگزاری چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد راغبی در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران که ظهر امروز در کتابخانه مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، با تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی که با هدف ضرورت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه‌های توسعه پنجم و ششم برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

وی از اینکه از نفرات برگزیده با هدایای ویژه‌ای تقدیر می‌شود خبر داد و افزود: تعداد برگزیدگان به بیست نفر می‌رسد که از ده پنل مختلف به تفکیک هر پنل یک استاد و یک دانشجو انتخاب می‌شوند.

راغبی تصریح کرد: برای مدعوین این کنگره به همت دانشگاه قم تور قم گردی یکروزه در استان قم برگزار می‌شود که با هدف نشان دادن پیشینه و فرهنگ تاریخی مردم استان قم به دیگر شهرها از ساعات آغازین صبح شروع‌شده و تا عصر ادامه می‌یابد.

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم اظهار داشت: در این کنگره افراد زیادی شرکت کرده‌اند که به تفکیک به افرادی که برای کنگره مقاله ارسال کرده‌اند گواهی شرکتی جداگانه و برای افرادی که مقاله ارسال نکرده‌اند نیز گواهی مجزایی صادر می‌شود.

راغبی تصریح کرد: هدف عمده از برگزاری این کنگره تعامل میان اساتید و دانشجویان با هدف تنگاتنگ شدن ارتباط استادان و دانشجویان است.

وی گفت: در کنگره فرهنگ و اندیشه دینی هر پنل به مدت ده دقیقه ارائه‌شده و با مشارکت اساتید و دانشجویان روی این طرح‌ها بحث شده و نقد و بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار