شهریار حیدری:

مدافعان حرم نقشه‌های شوم تروریست‌ها را نقش برآب کردند

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: تروریست‌های تکفیری و جنایتکار با عمل خود آسیب بزرگی به جهان اسلام زدند و اگر مدافعان حرم نبودند، امنیت منطقه در خطر بود.
کد خبر: ۲۸۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 01May 2018

مدافعان حرم نقشه‌های شوم تروریست‌ها را نقش برآب کردند/ مدیون مجاهدت‌های آنها هستیم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با بیان اینکه مدافعان حرم برای ایجاد ثبات و امنیت از هر آنچه که داشتند گذشتند، اظهار داشت: مدافعان حرم از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی نزد حق‌تعالی و ملت‌ها برخوردار هستند، زیرا امروزه کمتر شخصی پیدا می‌شود که برای دیگران از خود گذشتگی کند.

وی افزود: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی قدرشناس شهدای مدافع حرم هستند و این عزیزان نزد ملت ما از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایثار و از خود گذشتگی مدافعان حرم موجب ایجاد امنیت در منطقه شده است، گفت: تروریست‌های تکفیری و جنایتکار با عمل خود آسیب بزرگی به جهان اسلام زدند و اگر مدافعان حرم نبودند امنیت منطقه در خطر بود.

حیدری عنوان داشت: تروریست‌های تکفیری در واقع بر خلاف ایدئولوژی که مطرح می‌کنند، عمل کردند و جنگ با اسلام و قرآن را پیش گرفته‌اند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: یکی از اهداف تروریست‌های تکفیری ایجاد ناامنی و هرج و مرج در منطقه برای پیشبرد سیاست‌های دنیای استکبار بود، اما مدافعان حرم نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: همان طور که تروریست‌ها در عراق و سوریه شکست خوردند، آینده‌ای جز شکست در انتظار آنان نیست و مدافعان حرم با عشق به ائمه (ع) و عمل خود به دنیا ثابت کردند دفاع از اسلام حد و مرز ندارد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار