یکانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لزوم انتشار مجاهدت‌های مدافعان حرم در جامعه/ آرامش امروزمان را مدیون شهدا هستیم

کارگردان سینمای ایران گفت: همه‌ی ما وظیفه داریم زحمات و تلاش‌های مدافعان حرم را در جامعه انتشار دهیم. امروز آرامش ما مدیون همین شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۲۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 09May 2018

لزوم انتشار مجاهدت‌های مدافعان حرم در جامعه/ آرامش امروزمان را مدیون شهدائیم

محمدرضا یکانی کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، درباره توجه بیشتر عوامل سینمایی به مجاهدت‌های مدافعان حرم، اظهار داشت: همان‌طور که پس از جنگ تحمیلی همکاران بنده در زمینه دفاع مقدس خوب درخشیدند و اتفاقات آن دوران را برای مردم بویژه نسل جوان جامعه نمایان کردند، امروز نیز باید نقش مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت به‌خوبی به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: مظلومیت مدافعان حرم و سختی‌های خانواده‌های آن‌ها بایستی در معرض چشم همگان قرار گیرد تا بدانیم و بدانند که این مجاهدت‌ها برای چیست.

کارگردان سینمای ایران با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی پول‌های فراوانی هزینه می‌کنند تا چهره بدی را از اسلام در جهان نشان دهند، اضافه کرد: داعش و تکفیری‌ها با اعمال وقیحانه و وحشیانه خودشان اسلام را نشانه گرفته‌اند و از این سو مدافعان حرم با جان‌نثاری خودشان درصدد این هستند که چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

یکانی اضافه کرد: همه‌ی ما وظیفه داریم زحمات و تلاش‌های مدافعان حرم را در جامعه انتشار دهیم. امروز آرامش ما مدیون همین شهدا و رزمندگان است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار