اولین یادواره شهدای شیعه و اهل سنت در پارسیان هرمزگان برگزار شد

اولین یادواره شهدای شیعه و اهل سنت با حضور خانواده معظم شهدا، استاندار هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی در شهرستان پارسیان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ - 10May 2018

اولین یادواره شهدای شیعه و سنی در پارسیان هرمزگان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، دکتر «فریدون همتی» استاندار هرمزگان در اولین یادواره شهدای شیعه و اهل سنت شهرستان پارسیان اظهار داشت: شهدا مدرسان بزرگ دانشگاه با عظمت دفاع مقدس بودند و امروز به برکت خون شهدا در هر صحنه ای انقلاب اسلامی به ایثار و شهادت نیاز داشته باشد، جوانان آن راه را ادامه می دهند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد بودیم که صدام از سوی تمامی مستکبران حمایت شد اما ملت ایران با تکیه به خون شهدا و اراده رزمندگان و ایثارگران، سرافراز شد و دشمنان را شکست داد.

همتی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی و اقتدار به راه خود ادامه می دهد، افزود: تمامی سردمداران آمریکا از هیچ تلاشی برای شکست ملت ما دریغ نکردند اما به جایی نرسیدند و امروز هم در این عرصه پیروز میدان ملت ایران خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه ایران اسلامی اهل جنگ نیست اما در دفاع محکم است و همانند کوه می ایستد و به هیچ کس اجازه نمی دهد به کشور تجاوز کند، خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب کردند و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به دست آوردند و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنند و همان طور که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و تحریم، مردم در صحنه بودند امروز هم مردم در صحنه خواهند بود و با بصیرت از هر گردنه ای به سلامتی عبور خواهند کرد.

استاندار هرمزگان گفت: مردم شیعه و سنی در کشورمان و همچنین استان هرمزگان، در کنار هم از آرمان های کشور دفاع می کنند و اجازه نفوذ به دشمن نمی دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها