مدیر حوزه علمیه قزوین:

عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه است

حجت‌الاسلام «علی عباسی» گفت: بیشتر شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت مردم توصیه کردند، امروز از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه، عمل به وصیت‌نامه‌های شهداست تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.
کد خبر: ۲۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 13May 2018

عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه استبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام «علی عباسی» مدیر حوزه علمیه قزوین، صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه برگزاری برنامه‌های اجلاسیه شهدای روحانی استان قزوین، اظهار داشت: اگر امروز می‌بینید ایران در منطقه‌ای که آشوب و جنگ است در امنیت و آرامش به سر می‌برد به برکت رشادت‌های شهداست و ما بایستی قدردان آن‌ها باشیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام با وحدت و اتحاد در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند و امروز نیز آحاد جامعه باید با یکدیگر متحد باشند تا در برابر دشمنان سربلند باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بیشتر شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت و اتحاد مردم توصیه کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا است تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ما بایستی یاد و خاطره‌ شهدا را زنده نگه داریم تا یادمان نرود که شهیدان چه ایثارگری‌هایی کردند تا ما امروز ما در آرامش باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: عظمت ایران به برکت قطره قطره‌های خون شهدا و عظمت شهدا نیز مرهون پدران و مادران آن‌ها است که توانستند فرزندانی همچون شهیدان تربیت کنند.

وی با بیان این که تقوای الهی، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهدا است، بیان کرد: برکت خون شهدای ما این انقلاب را حفظ کرده و همچنان با وجود دشمنان و توطئه‌های آنان، بااقتدار مسیر خود را طی می‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند فرمودند: «از مؤمنان مردانی هستند که باخدای خود عهد و پیمان بستند و به آن عهد و پیمان وفا می‎کنند و عده‎ای درحالی‌که به این پیمان وفا کردند در این راه ثابت‎قدم ماندند و جان خود را فدا کردند و دسته دیگر هر لحظه منتظر عمل به تکلیف خود هستند».

وی به برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در قزوین اشاره کرد و افزود: برگزاری یاد و نام شهدای روحانی که بیشترین اقشار در بین شهدا بودند، کاری ارزشمند بوده که همه باید در برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی همکاری جدی داشته باشیم.

یاد آوری می‌شود، اجلاسیه شهدای روحانی در سه‌شنبه هفته جاری، در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار