رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

آیت‌الله نوری‌همدانی منشا تنویر افکار جامعه به ویژه نسل جوان است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی آیت‌الله نوری‌همدانی را منشا تنویر افکار جامعه به ویژه نسل جوان در عرصه‌های مختلف تاریخی دانست.
کد خبر: ۲۹۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 14May 2018
آیت‌الله نوری همدانی منشا تنویر افکار جامعه به ویژه نسل جوان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدحسین مختاری» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله «حسین نوری‌همدانی» با علمای شهرستان ساری در بیت آیت‌الله نظری خادم الشریعه اظهار داشت: خاندان نظری از بزرگان علم و دانش در منطقه بوده که در برپایی کنگره عظیم غدیر پیشرو هستند و هر سال در این استان و نقاط دیگر کشور کنفرانس‌ها و نشست‌های مطالعاتی در حوزه غدیرشناسی برگزار می‌کنند.
 
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه کشور به نام غدیر و ولایت و احیا ولایت ائمه معصومین (ع) از طریق ولایت ایجاد می‌شود، تصریح کرد: بیت آیت‌الله نظری خادم الشریعه تشریف فرمایی مرجع عالیقدر جهان تشیع را به مازندران برکت می‌داند و از رهنمودهای شما بهره خواهد برد.
 
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله نوری‌همدانی منشا تنویر افکار جامعه به ویژه نسل جوان در عرصه‌های مختلف تاریخی بوده و هستند.
 
حجت‌الاسلام «محمود نظری» رئیس ستاد دهه غدیر کشور نیز در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بزرگ دکترین جهانی غدیر اظهار داشت: آیت‌الله نوری‌همدانی منشا بزرگ علم و فقاهت و مایه افتخار ایران اسلامی است.
 
نظری با بیان اینکه مازندران مهد تشیع بوده و عشق وجودی مولای متقیان در این خطه علوی تلالو دارد افزود: تلاش داریم در جهت شناخت مولای متقیان در استان علویان گام برداریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار