عضو ارشد نیروی دریایی آمریکا:

در حال ورود به دوره بلاتکلیفی در خلیج فارس هستیم

«جان ریچاردسون» با هشدار درباره تحرکات ایران در خلیج فارس، گفت: نیروی دریایی آمریکا پس از خروج واشنگتن از برجام در حال ورود به یک دوره بلاتکلیفی و تردید است.
کد خبر: ۲۹۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 15May 2018

در حال ورود به دوره بلاتکلیفی در خلیج فارس هستیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در ادامه اظهارنظر‌های مقام‌های آمریکایی درباره احتمال پاسخگویی ایران به اقدام واشنگتن در خصوص خروج از برجام، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا هم در این باره اظهارنظر کرد.

دریاسالار «جان ریچاردسون» روز دوشنبه (24 اردیبهشت) اعلام کرد که نیروی دریایی آمریکا پس از خروج واشنگتن از برجام، سطح هشدار خود را بالا برده و از نزدیک در حال رصد کردن رفتار ایران در خلیج فارس است.

فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا به خبرنگاران گفت: «ما دقیقا در حال ورود به یک دوره بلاتکلیفی و تردید هستیم».

وی افزود: ما باید در سطح بالاتری نسبت به گذشته در وضعیت هشدار بمانیم تا برای هر نوع پاسخ یا تحولی جدید یا چیزی شبیه به آن آماده باشیم.

ریچاردسون خاطر نشان کرد: نیروی دریایی آمریکا از زمان اعلام ترامپ مبنی بر خروج از برجام هیچ رفتار تحریک‌آمیزی توسط ایران مشاهده نکرده است.

مقام‌های ایرانی بار‌ها در پاسخ به اتهام‌زنی‌های آمریکا درباره تحرکات ایران در خلیج فارس اعلام کرده‌اند که این منطقه متعلق به کشور‌های این منطقه است و واشنگتن باید به دخالت در امور منطقه پایان دهد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار