نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولین نباید در مسئله برجام مانند سال‌های قبل عمل کنند

حجت‌الاسلام تلخابی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در مقابل این توطئه دشمن، باید طبق خواسته مقام معظم رهبری عمل شود و مسئولین دولتی تضمین مناسب بگیرند و بعد به برجام تن در دهند؛ نه اینکه مانند سال‌های قبل عمل کنند.
کد خبر: ۲۹۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 15May 2018

الگوي تبلیغ دین بايد شهيدان باشندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «مجید تلخابی» نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در اجلاسیه شهدای روحانی و مداح قزوین اظهار داشت: تبلیغ رسالت‌های الهی اهمیت زیادی دارد، انبیاء الهی از تبلیغ دین هیچ چیزی کم نگذاشتند و ما باید با اخلاص به تبلیغ دین بپردازیم و الگوی تبلیغ دین باید شهیدان باشند، چون جان خود را در این راه از دست داده‌اند.

وی افزود: مشکل مستکبرین با ما مسئله دفاع از مظلومیت است، مخالفت آن‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی است؛ لذا از اولین روز‌های شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت آن‌ها با ایران شروع شد و همان‌طور که رهبری معظم فرمودند، مسئله انرژی هسته‌ای بهانه‌ است و اگر بر سر آن کوتاه بیاییم با چیز دیگری مخالفت می‌کنند.

حجت‌الاسلام تلخابی بیان کرد: اگر استکبار به مذاکره روی آورد به خاطر اراده و قدرت ما بوده، اگر ما تسلیم نمی‌شدیم و محکم ظاهر می‌شدیم دشمن نمی‌توانست به ما فشار آورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: در مقابل این توطئه دشمن، باید طبق خواسته مقام معظم رهبری عمل شود و مسئولین دولتی تضمین مناسب بگیرند و بعد به برجام تن در دهند؛ نه اینکه مانند سال‌های قبل عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با راه انداختن تروریست‌ها در غرب آسیا، برای آسیب رساندن و متوقف کردن جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و ما باید توطئه دشمن را بشناسیم و پاسخ مناسبت دهیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار