با حضور فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگ مبلغین اعزامی به رده‌های سپاه در ماه رمضان

همایش بزرگ مبلغین اعزامی به رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱ - 19May 2018
برگزاری همایش بزرگ مبلغین اعزامی به رده‌های سپاه در ماه رمضانبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «حسین طیبی فر» فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در افتتاحیه همایش مبلغان اعزامی به رده‌های سپاه، طی سخنانی به داستان اصحاب کهف در قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: پس از زنده شدن اصحاب کهف و مشاهده معجزه الهی، مردان خدا در همان غار به لقای پروردگارشان شتافتند، ولی مردم در برخورد با این واقعه دو گروه شدند؛ گروهی ساده اندیش گفتند که این واقعه تمام شد و به تاریخ پیوست، ولی گروهی این واقعه و یادآوری آن را برای نسل‌های بعد لازم دانستند؛ امروزه هم برخی ساده اندیشان می گویند دوران انقلاب اسلامی تمام شده و وقت آن است که به دنبال تعامل با کدخدا برای توسعه باشیم در حالیکه مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کردند که انقلاب اسلامی نقطه شروعی برای نابودی استکبار جهانی است.

وی در ادامه به ثابت بودن راهبرد اصلی دشمن که براندازی نظام اسلامی است، اشاره کرد و افزود: دشمن برای براندازی در برهه‌های مختلف تاکتیک‌های متفاوتی را بر می گزیند که غافلگیری، نفوذ فکری و نفوذ تدریجی در سطوح مدیریتی از مهمترین آنهاست.
 
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) جمله حسنین هیکل نویسنده مصری را ذکر کرد و افزود: طبق گفته این تحلیلگر ایران دو بار تا نزدیکی دریای مدیترانه نفوذ کرده است، یکبار در زمان هخامنشی با زور شمشیر و بار دیگر امروز با نفوذ ولایت فقیه در منطقه؛ و این از سعادت ماست که در زمانی زندگی می کنیم که بواسطه ولایت فقیه در عزت و اقتدار هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و در راستای تحقق منویات، ولی فقیه بکوشیم.
 
یادآور می‌شود؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات جنگ نرم، شیوه‌های تبلیغ، تحلیل سیاسی و ... با حضور کارشناسان این مباحث از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار