نامه فرزند شهید عبدالرضا مصلی‌نژاد به پدرش

فرزند فیلمبردار شهید «عبدالرضا مصلی‌نژاد» در نامه‌ای با زبان کودکانه خویش خطاب به پدرش آورده است: «پدرم شما نعمت خدایی و من و مادرم بی‌صبرانه مشتاق دیدن شما هستیم و در فراق شما غصه می‌خورم.»
کد خبر: ۲۹۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 20May 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، فیلمبردار شهید «عبدالرضا مصلی‌نژاد» در سال ۱۳۳۰ در جهرم چشم به جهان گشود. وی پس از حضور در عملیات بدر و عملیات کربلای ۸ و عملیات کربلای ۱۰ سرانجام در تاریخ پنجم مهر ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۵ هنگام ثبت تصویر، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و در حین انتقال به پشت جبهه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر نامه فرزند فیلمبردار شهید «عبدالرضا مصلی‌نژاد»

نامه فرزند فیلمبردار شهید عبدالرضا مصلی‌نژاد/

متن نامه‌ای را که از فرزند این شهید والامقام به یادگار مانده است در ادامه می‌خوانید:

«بابا جان سلام

امیدوارم که حالت خوب باشد. من خیلی دلم برات تنگ شده است. باباجان ان‌شاءالله که یک ماه دیگر می‌آیی به جهرم و مامان بچّه می‌زاید، پس از این که مامان می‌خواهد بچّه بزاید با هم به شیراز می‌رویم تا بچّه دنیا بیاید. خیلی دلم می‌خواهد یک ماه بشود تا تو بیایی، چون دلم برایت تنگ شده است.

من چیزی از جبهه نمی‌خواهم فقط سلامتی تو را می‌خواهم دست شما درد نکنه و خدا تو رو حفظ کنه و خدا همراهت باشد. هدی هم دلش برایت تنگ شده است. خونه ما هم سرشماری آمدند. چند روز دیگر همسایه‌هایمان نهار امام حسین (ع) می‌دهند. من هر وقت کلاس ۱۲هم رفتم می‌آیم به جبهه.

حالا کلاس دوم هستم باید برم کلاس ۱۲ هم حالا نمی‌توانم بیایم به جبهه چون کلاس ۱۲ هم نیستم. الان کلاس دوم هستم خیلی دلم می‌خواست کلاس ۱۲ هم باشم تا بتوانم به جبهه بروم، امّا نمی‌توانم، میدانی چرا؟ چون کلاس ۱۲ هم نیستم الان کلاس دوم هستم. من سعی می‌کنم که کلاس دوم که الان قبول شدم بعدش هم سعی می‌کنم که کلاس سوم هم قبول شوم.

ان‌شاءالله که توام یک ماه دیگر به جهرم می‌آیی، همیشه توی فکر تو هستم همیشه. هیچ کس مثل تو خوب نیست جز خدا و حسین و (ناخوانا) دیگر. بابای خوب و نازم من با تو سرفرازم دائم به فکر مایی تو نعمت خدایی.

قربانت فرزندت علی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار