علمای اهل تسنن خراسان‌ شمالی:

صهیونیسم به دست امت اسلامی متلاشی می‌شود

علمای اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه‌ای انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۹۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 19May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در بیانیه علمای هل تسنن خراسان شمالی در محکومیت اقدامات آمریکا و انتقال سفارت این کشور به قدس شریف، آمده است:

«این عمل غیرانسانی تنها متوجه مسلمانان نیست و به تمام بشریت برمی‌گردد، لذا همه ساکنان جهان باید به این عمل زشت و ناپسند اعتراض کنند، وعده قرآن کریم دراین‌باره چنین است که سرانجام روزی فرا می‌رسد و صهیونیسم غاصب به‌دست مسلمانان متلاشی خواهند شد.

ما امت‌های اسلامی باید در این ماه مبارک و عزیز، از طریق پایبندی به نماز و دعا به درگاه خداوند متعال ایمان خود را تقویت کرده و اقتدار لازم را به‌دست بیاوریم، تا انشاءالله بتوانم با انسجام و وحدت در مقابل این قبیل تصمیمات ضد‌اسلامی واکنش لازم را نشان بدهیم.

استکبار جهانی با این اقدام هرگز نمی‌تواند امنیت رژیم صهیونیستی غاصب را تضمین و تأمین نماید و می‌طلبد که سران کشورهای اسلامی همگام با ملت‌های خود تصمیمی قاطعانه و شجاعانه در مورد فلسطین گرفته و در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند.

لذا ما جامعه اهل سنت بجنورد، ضمن محکوم‌نمودن این اقدام ناشایست و نابه‌جا از همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم با جان و مال خود و با وحدت و همبستگی قاطع، در مقابل زیاده‌خواهی‌های رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی و حامیانش بایستند.

ائمه جماعت مساجد شش‌گانه اهل سنت شهرستان بجنورد»

منبع: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی

نظر شما
پربیننده ها