دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان با فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان با فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس دیدار و در زمینه تولیدات دفاع مقدس گفت و گو کردند.
کد خبر: ۲۹۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ - 20May 2018

حضور شناورهای ارتش در راهیان نور دریایی خلیج فارس/آمادگی منطقه یکم نداجا برای تولید فیلم های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان با فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتگو کرد.

سردار میرزایی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امیر دریادار دوم «مجتبی محمدی» به عنوان فرمانده منطقه یکم دریایی امامت نداجا اظهار داشت: نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی باید نقش خود در دفاع مقدس را تدوین کند و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان آمادگی همکاری در این خصوص را دارد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: نقش نیروی دریایی در حراست از کشتی های ایرانی در آب های آزاد و همچنین در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته بوده و باید این حضور در دانشگاهها به جوانان گفته شود.

فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش نیز در ادامه افزود: ما آمادگی همکاری در زمینه تولیدات دفاع مقدس از جمله فیلم، مستند و کلیپ را داشته و در صورت لزوم امکانات لجستیکی و شناوری را در اختیار اداره کل حفظ آثار برای تهیه تولیدات فاخر دفاع مقدسی قرار می دهیم.

امیر دریادار دوم محمدی عنوان کرد: شناور های نیروی دریایی ارتش در راهیان نور دریایی سال جدید امکان پذیرایی از زائران راهیان نور خلیج فارس را دارند.

وی گفت: امیدواریم با ارتباط بیشتر بین دو مجموعه شاهد خروجی های مناسبی در زمینه ترویج روحیه ایثار و شهادت در استان هرمزگان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار