معاون سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

فیلم کوتاه روستای شهیدپرور «صاحب‌الزمان» ساخته می‌شود

«مرتضی یوسفیان» گفت: فیلم کوتاهی جهت معرفی روستای شهیدپرور صاحب‌الزمان (پیرجد) از توابع شهرستان خرم‌آباد که ۷۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است، ساخته می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ - 21May 2018

فیلم کوتاه روستای شهید پرور صاحب الزمان (پیرجد) ساخته می شود«مرتضی یوسفیان» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: روستای «پیرجد» دومین روستای کشور از نظر تقدیم شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: دلیرمردان این روستا در دوران جنگ تحمیلی همچون دیگر جوانان ایران زمین، لبیک‌گویان به ندای ولی و مقتدای خویش «امام خمینی (ره)» برای دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی خود راهی مناطق جنگی شدند.

یوسفیان با اشاره به موقعیت جغرافیای این روستا که در ۳۰ کیلومتری جنوب خرم‌آباد واقع شده است گفت: مردم این روستا در عملیات‌های مختلف حضور فعالی داشتند که تعداد زیادی از این عزیزان به مقام والای شهادت نائل آمدند.

وی عنوان کرد: روستای صاحب الزمان (پیرجد) دهکده ایثار و شهادت است؛ روستایی که ۷۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را به انقلاب تقدیم کرده است.

وی به ساخت کلیپ چهار دقیقه‌ای روستای صاحب الزمان (پیرجد) اشاره کرد و گفت: این کلیپ به‌وسیله تصاویر هوایی ساخته و با زیرنویس فارسی و انگلیسی به معرفی این روستا می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها