رئیس دایره نشر آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس و خاطره نقش زنان در آزادسازی خرمشهر

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز سوم خرداد نمایشگاه عکس و خاطره از نقش زنان در دفاع مقدس در نگارخانه نوربهشت ادراه کل حفظ آثار استان مرکزی برپا می شود.
کد خبر: ۲۹۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ - 21May 2018

برپایی نمایشگاه عکس و خاطره نقش زنان در آزادسازی خرمشهرفاطمه محمد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به ضرورت های برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: بانوان با صبر و مقاومت خود در پشت جبهه ها و حتی در خط مقدم مرزهای خوزستان منبع و سرچشمۀ مضاعفی برای افزایش روحیه دلیرمردان خود در نبرد حق علیه باطل بودند  و این موضوع سبب شده که پرداختن به به این حوزه و تبیین این نقش موثر، یکی از ضرورت های برگزاری این نمایشگاه باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با برگزاری خود سعی دارد که انعکاسی از تمامی مقاومت ها و ایستادگی های زنان به نسل امروز باشد و دختران و زنان امروزی درک روشنی از این جانفشانی ها داشته باشند.

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد زمینه به منظور احیاء نقش سازنده زنان عصر جدید در انسان سازی و تمدن سازی جامعه اسلامی ایرانی از دیگر ضرورت های برگزاری این نمایشگاه است و می تواند ظرفیتی باشد تا دختران جوان بهتر و ملموس تر با نقش خود در عالم هستی ارتباط گرفته  و در این جهت کوشاتر باشند.

محمدمیرزایی با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن 25 پوستر لمینت شده در ابعاد  70*50 از عکس و خاطرات کوتاه بانوان به نام و مطرح کشوری و استانی که بصورت مستقیم در آزادسازی خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی داشته اند در نگارخانه نور بهشت اداره کل حفظ آثار استان مرکزی، سوم خرداد ماه به نمایش در می آید.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در تاریخ 29/02/1397 افتتاح و تا 02/03/1397 در دو نوبت صبح و بعداز ظهر جهت دانشجویان مرکز آموزشی پیام نور اراک در معرض دید دانشجویان استان مرکزی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار