معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «اندیشه‌های امام (ره)»

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «اندیشه‌های امام (ره)» به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 23May 2018

مسابقه کتاب‌خوانی «اندیشه‌های امام(ره)» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «سید بهاءالدین ملک‌ حسینی» معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه‌های بیست‌ و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه سیاسی-الهی امام خمینی (ره) از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی سیاه‌پوش کردن سر درب ادارات و مدارس، برگزاری همایش و سخنرانی در ادارات و برگزاری آیین ختم قرآن را از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و افزود: در این راستا، ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان تشکیل می‌شود.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «اندیشه‌های امام (ره)» از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار