همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

مراسم قرائت زیارت عاشورا در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همدان برگزار شد

همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولین استانی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 24May 2018

مراسم قرائت زیارت عاشورا در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن سوم خردادماه، سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، کارکنان یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان، کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان و عموم مردم شهید پرور این خطه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا در کنار مزار مطهر شهید گمنام مدفون در این مجموعه بزرگ فرهنگی حال و هوای خاصی به این محفل نورانی بخشیده بود؛ حال و هوایی از جنس ایثار و شهادت که یادآور سوم خرداد سال 1361 و دلیرمردی های فرزندان ایران اسلامی در آن ایام بزرگ و ارزشمند بود.

پخش نماهنگ با موضوع آزادسازی خرمشهر، مدیحه سرایی و قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت «امیر ترکاشوند» و نیز بیان خاطرات از عملیات عظیم و غرورآفرین بیت المقدس توسط رزمنده و آزاده سرافراز «باقر سیلواری» از جمله برنامه های اجرایی در این مراسم با شکوه و معنوی به شمار می‌رفت.

در پایان این مراسم «مجید صفدریان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان همدان با اهداء لوح تقدیر از دلاورمردی ها و ایثارگری های آزاده گرانقدر «باقر سیلواری» تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار