فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

آزادسازی خرمشهر اثبات برتری نظامی جمهوری اسلامی بر دشمنان بود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: آزادسازی خرمشهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی باشد.
کد خبر: ۲۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ - 24May 2018

آزادسازی خرمشهر اثبات برتری نظامی جمهوری اسلامی بر دشمنان بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی به مناسبت سالروز سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با اشاره به حماسه پرشور سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر آن را انعکاسی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران به تمام جهان دانست و اظهار داشت: این پیروزی توانست عزتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهد.

وی افزود: با آزادسازی خرمشهر و فرو ریختن دژهای متجاوزین بعثی، استکبار جهانی و حامیان بین‌المللی صدام جنایتکار به ویژه آمریکا و ارتجاع عرب منطقه، غافلگیر، مبهوت و شگفت زده کرده و برای همیشه این پیروزی شیرین را به بر قلب تاریخ ماندگار کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است که به فرصتی برای خودباوری، عزت و استحکام نظام و به تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی تبدیل شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به الگوپذیری از درس های نهفته در حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: ایستادگی و مقاومت از مهم ترین درس های حماسه سوم خرداد بود که باید با همه توان در شرایط امروز جامعه این آموزه ها را سر لوحه خود کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها