فرماندار گلوگاه:

روحیه و ایمان راسخ رزمندگان پیروزی خرمشهر را رقم زد

فرماندار گلوگاه گفت: روحیه رزمندگان، بسیجیان و نظامیان در زمان جنگ بالا بود که توانستیم فقط با همان روحیه و ایمان راسخ مقاومت کنیم و پیروز شویم.
کد خبر: ۲۹۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ - 25May 2018
روحیه و ایمان راسخ رزمندگان مقاومت و پیروزی خرمشهر را رقم زدبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمدرضا تباکی قلعه سری» فرماندار گلوگاه  در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: روحیه رزمندگان، بسیجیان و نظامیان در زمان جنگ بالا بود که توانستیم فقط با همان روحیه و ایمان راسخ مقاومت کنیم و پیروز شویم.
 
وی افزود: همانطور که در آن زمان رژیم عراق اعلام می‌کرد ایرانی‌ها نمی‌توانند خرمشهر را فتح کنند و با عقل ظاهری هم این امر امکان‌پذیر نبود اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.
 
فرماندار گلوگاه با اشاره به بازماندگان جنگ بیان کرد: امروز ما و همه کسانی که جنگ را دیده و درک کرده‌‍اند رسالت بزرگی بر دوش داریم و باید این ایام را گرامی بداریم و به آیندگان منتقل کنیم.
 
این مسئول افزود: اگر ما در این ایام گام برنداریم نمی‌توانیم از آیندگان توقع داشته باشیم جنگ را درک کنند و بدانند با چه سختی به این راحتی رسیده‌ایم، باید رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت را در جوانان زنده کرد.
 
تباکی با اشاره به روز ۱۴ خرداد گفت: آن روز بزرگ و تلخ هیچ گاه از خاطر ها نخواهد رفت چرا که روز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی بود و این اتفاق همه ایران و مسلمانان ماتم زده شدند و همچنان باید در یادها بماند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها