امام‌جمعه میامی:

عزت ملت و نظام در برجام حفظ شود/ تقویت وحدت جامعه در اولویت

حجت‌الاسلام «قربانعلی صفایی پور»با اشاره به ضرورت حفظ عزت ملت و نظام در برجام گفت: وحدت مردم و مسئولان و پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت است.
کد خبر: ۲۹۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ - 25May 2018

عزت ملت و نظام در برجام حفظ شود/ تقویت وحدت جامعه در اولویتبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «قربانعلی صفایی پور» امام‌ جمعه میامی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه خردادماه ۹۷ میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام درباره برجام، اظهار داشت: از تیم دیپلماسی انتظار داریم که در مقوله برجام به‌گونه‌ای عمل کنند تا عزت ملت و نظام حفظ شود. از سوی دیگر در داخل کشور نیز وحدت مردم و مسئولان با همدلی و انسجام ملی در پیروی از منویات معظم له یک ضرورت است.

وی افزود: مسئولان توجه داشته باشند که اگر کشورهای اروپایی در برابر آمریکا در برجام ایستادگی کردند و تضمینی علمی دادند برجام ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت ملت ایران عزتمندی‌شان را حفظ می‌کنند.

سکوت کشورهای عربی درباره جنایات اسرائیل و آمریکا

امام‌جمعه میامی در ادامه با اشاره انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و شهادت ده‌ها فلسطینی گفت: این اقدام آمریکا نقطه ننگی در برنامه‌هایش است اما باید دانست که ننگ بزرگ‌تر، سکوت کشورهای عربی و غربی محسوب می‌شود که در برابر این ظلم‌های آمریکا و اسرائیل اقدامی صورت ندادند.

صفایی پور در دیگر بخش سخنان خود، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پایداری، بیان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس، برگ زرینی به افتخارات کشور افزودند و درواقع زمانی که خرمشهر آزاد شد در سیستم نظامی دنیا دگرگونی و تحول صورت گرفت.

وی افزود: امروز با تفکر الهی و بسیجی رزمندگان اسلام که در دوران دفاع مقدس و انقلاب شاهد آن بودیم می‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.

مسئولان شرایط بهتری را برای نیازمندان جامعه فراهم کنند

امام‌جمعه میامی همچنین با اشاره به فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام و نیازمندان نیز گفت: سیره آن حضرت، کمک به ایتام و نیازمندان بود و لذا ایشان به‌صورت مستمر استمداد را در دستور کار داشتند.

صفایی پور همچنین گفت: امروز اما مردم و مسئولان می‌بایست با تبعیت از این سیره عملی به‌خصوص در ماه مبارک رمضان، شرایط بهتری را برای نیازمندان جامعه فراهم کنند تا همه از ضیافت الهی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها