فرمانده سپاه «قرچک»:

بلندی های «جولان» خط مقدم دفاعی ایران است

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) شهرستان قرچک گفت: اگر دیروز در پشت مرزهای خود با دشمن می جنگیدیم، امروز به جایگاهی رسیده ایم که با دشمن در بلندی های «جولان» نبرد می کنیم.
کد خبر: ۲۹۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 25May 2018

بلندی های «جولان»خط مقدم دفاعی ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران،  «محمد رضا شهیری» فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز «چهارم خرداد» این شهرستان، با اشاره به حمایت هایی که کشورهای مختلف از ابتدای جنگ تحمیلی از «عراق» علیه ایران به عمل آوردند، اظهار داشت: با شروع جنگ تحمیلی، کشور ما بدلیل پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط خاص نخستین روزهای انقلاب، در شرایط مساعدی برای دفاع از خود قرار نداشت. همچنین وجود عناصر وابسته و نفوذی در بدنه نظام که در راس آنان «بنی صدر» قرارداشت، کار را برای ادامه دفاع در برابر دشمن از آب و خاک کشورمان سخت تر می کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک افزود: علی رغم همه این مشکلات  آنچه که رمز موفقیت ما در برابر دشمن بود، اطاعت محض از ولایت فقیه و فرامین رهبرانقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و حفظ اتحاد و وحدت آحاد ملت بود.

همین اتحاد و هبستگی خود را در قالب طرح ریزی عملیات بزرگ «بیت المقدس» به منصه ظهور رساند و باعث شد «خرمشهر» قهرمان بعد از حدود دو سال اشغال دشمن، دوباره به خاک ایران اسلامی ضمیمه گردد.

شهیری با اشاره به توطئه های دشمن بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم را در قالب تهاجم فرهنگی، مهم ترین و خطرناک ترین حربه دشمن برای محو ارزش ها و فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی دانست.

وی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه اظهار داشت: اگر دیروز در پشت مرزهای خود با دشمن می جنگیدیم، امروز به جایگاهی رسیده ایم که با دشمن در بلندی های «جولان» نبرد می کنیم.

شهیری در پایان با اشاره به «برجام» و فراز و نشیب های آن افزود: امروز در موضوع برجام این مقام معظم رهبری هستند که برای اروپایی ها شرط و شروط می گذارند و این اوج عزت و سربلندی برای ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار