همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

افتتاح طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» در یزد

همزمان با سراسر کشور طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد، صبح امروز (شنبه) آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۲۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ - 26May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» مقارن با روز‌های ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور صبح امروز (شنبه) در یزد آغاز به کار کرد.

در این طرح که به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد و با مشارکت اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برنامه ریزی و اجرا شد، بیش از ۴۰ نفر از نخبگان علمی و دینی جهت آموزش مربیگری با محوریت زنان در انقلاب و دفاع مقدس طی چهار جلسه آموزش می‌بینند.

طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» یزد آغاز شد + تصاویر

«سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در این مراسم، با تشکر از تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری این طرح، اظهار داشت: این همکاری به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد و با همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با هدف تربیت مربیان طرح زندگی جهادی از امروز در چهار جلسه آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: امیداوارم همه شرکت کنندگان در این دوره بهره کافی را از جلسات آموزشی ببرند و همچنین از همه توان خود را بعد از پایان این دوره برای ارشاد جامعه استفاده کنند.

در ادامه جلسه «اکرم فداکار» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد نیز گفت: این جلسات نقطه قوت است؛ اکنون بستر مناسب و راه ارتباطی خوبی فراهم شده است که بار سفر را برای عزیزان کوتاه می‌کند و می‌توانند از این دوره‌های آموزشی را همزمان با سراسر کشور استفاده کنند.

طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» یزد آغاز شد + تصاویر

فداکار برگزاری این دوره را منشاء خیر قلمداد کرد و ادامه داد: امیدوارم شرکت کنندگان بتوانند بهره کامل را از این دوره ببرند و آموزه‌های آن را اجرایی کنند.

وی همچنین بیان کرد: فایل این دوره برای استفاده شرکت کنندگان ذخیره و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار