رئیس سازمان ورزشی شهرداری بیرجند خبر داد؛

اجرای برنامه های بیرجندگردی با هواپیماهای فوق سبک

«محدرضا قلاسی‌مود» گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای برنامه‌های بیرجندگردی و توریستی با هواپیما‌های فوق سبک و با هزینه مناسب شده است.
کد خبر: ۲۹۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 26May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «جشنواره پرواز» به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر روز گذشته (جمعه) در دشت «فوداج» بیرجند و با استقبال شهروندان برگزار شد.

مهندس «محمدرضا قلاسی‌مود» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بیرجند در این مراسم، با اشاره به اینکه شهرداری در برنامه‌های جدید خود بر ایجاد فضای نشاط و سرگرمی برای شهروندان بیرجندی بسیار تاکید دارد، اظهار داشت: خوشحالیم که امسال به مناسبت آزادسازی خرمشهر توانستیم چنین برنامه‌ای را برای شهروندان تدارک ببینیم.

اجرای برنامه های بیرجندگردی با هواپیماهای فوق سبک

وی با اشاره به قابلیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در فرودگاه بیرجند، گفت: پرواز هواپیما‌های فوق سبک در این مراسم، باعث شد قابلیت‌های استان در بحث آموزشی و نیز آشنایی شهروندان با این قابلیت‌ها در استان بیشتر به نمایش گذاشته شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند بیان داشت: شرکت «آشیانه پرواز توس» با ارائه خدمات آموزشی پرواز به لحاظ تکنیکی و عملی می‌تواند پرورش‌دهنده افرادی باشد که همه از نیرو‌های بومی استان بوده و در آینده می‌توانند خدماتی ارائه کنند.

اجرای برنامه های بیرجندگردی با هواپیماهای فوق سبک

قلاسی‌مود با اشاره به اینکه دشت «فوداج» مدتی است که به محل مناسب برای پرواز هواپیما‌های مدل تبدیل شده است، گفت: شهردار بیرجند قول آسفالت پیست این دشت را داده‌‌ است که ان‌شاءالله به‌زودی انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: برنامه‌ریزی‌هایی شده است تا شهروندان در صورت تمایل بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر از سایر نقاط کشور، برنامه‌های بیرجند‌گردی را با هواپیما‌های فوق سبک این شرکت انجام دهند.

اجرای برنامه های بیرجندگردی با هواپیماهای فوق سبک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند در ادامه افزود: این سازمان برای ایجاد زمینه‌های نشاط در شهر بیرجند، از ۹ تا ۱۱ خرداد به مناسبت ولادت امام «حسن مجتبی (ع)» برنامه‌های شاد و متنوعی را پیش‌بینی کرده است که امیدواریم با استقبال شهروندان مواجه شود.

خاطرنشان می‌شود در این جشنواره، ۱۰ فروند هواپیمای فوق سبک، ۲۰ فروند جت هواپیمای مدل و یک پاراموتور شرکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار