حسن‌های پرپرشده دفاع مقدسی/۳

پشتیبان و پیرو خط امام راحل باشید

شهید حسن هدایتی در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد: پشتیبان بی چون و چرا از روحانیت پیرو خط امام خمینی باشید چراکه پیروان خط امام هستند که زندگی را بر اسلام بنا گذاشته اند و با اسلام بزرگ شده اند و در آزمایش ها هم نشان داده اند که تا انتها نیز با اسلام خواهند بود.
کد خبر: ۲۹۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 01June 2018

پشتیبان و پیرو خط امام راحل باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، از میان 6 هزارو 200 لاله گلگلون کفن و پرستوی سبکبال که در دوران دفاع مقدس برای همیشه آسمانی شدند دویست و هشتاد تن از آنان نام زیبای حسن را بر پلاک هایشان حک کرده بودند.

پدر و مادرشان نام زیبای حسن را بر آنها نهادنند تا فضائل اخلاقی مولایشان را به ارث برده و در راه و مسیر او قدم گذارنند.

همزمان با فرا رسیدن میلاد کریمه اهل بیت فرصتی پدید آمد تا بتوانیم یادی از این شهدا کرده و چند خطی از وصیتنامه شان را با هم بخوانیم.

شهید دکتر سید حسن هدایتی یکم فروردین ماه سال 1339 در خمین متولد شد و در بیستم و نهم اسفندماه سال ۱۳۶۰ در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انا لله و انا علیه راجعون

الهم الرزقنا شهاده فی سبیلک

با سلام بر امام خمینی و درود بر روان پاک شهیدان

الان یک نعمت بزرگ شامل حال مردم شهیدپرور ایران گردیده و آن وجود حجت و امام خمینی رهبر انقلاب است که ان شاءالله مردم ما همانطوری که تا کنون شکرگذار این نعمت بوده اند از این پس نیز تا پیروزی نهایی که همان قیام حضرت مهدی (عج) است ادامه خواهند داد.

 آنچه که اساس است اطاعت از امام و وحدت در سایه ولایت ایشان است و حمایت و پشتیبانی بی چون و چرا از روحانیت پیرو خط امام خمینی چراکه پیروان خط امام هستند که زندگی را بر اسلام بنا گذاشته اند و با اسلام بزرگ شده اند و در آزمایش ها هم نشان داده اند که تا انتها نیز با اسلام خواهند بود.

 لازمه درک دقیق اسلام و در شکل عملی آن یعنی ولایت فقیه و بایستی که خدا را حاکم دید و آنگاه زندگی با ولایت عزیزتر و لذیذتر و دوری از آن خفت و نگران کننده است.

هرگاه اختلافی خواست ایجاد گردد ...  با ایثار و گذشت اختلافات را دفع کنید ... با یاد شهدا  و با شهدا بودن خود وحدت آفرین است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار