جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

هرمزگان موتور محرک شش عملیات مهم دفاع مقدس بود/ برگزاری کنگره ملی شهدای هرمزگان در زمستان 97

سرهنگ علی نژاد در خصوص نقش شهدای هرمزگان در دفاع مقدس، گفت: هرمزگان موتور محرک شش عملیات مهم دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۹۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ - 28May 2018

هرمزگان موتور محرک شش عملیات مهم دفاع مقدس بود/برگزاری کنگره ملی شهدای هرمزگان در زمستان 97سرهنگ پاسدار «علی علی نژاد» جانشین سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، با اشاره به میزبانی هرمزگان در کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: در روزهای آخر بهمن ماه و اوایل اسفند 97 کنگره ملی شهدای استان هرمزگان برگزار می شود.

سرهنگ علی نژاد عنوان کرد: نقش شهدای استان هرمزگان که در دو جبهه به طور همزمان مشغول به دفاع از ایران اسلامی بوده اند بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: هرمزگان به طور همزمان در جبهه جنوب و غرب کشور و همچنین در خلیج فارس در مقابله با شیطان بزرگ امریکای جنایتکار فعالیت داشته است.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: خیلی از شهدای ما در دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند اما ما هنوز نتوانستیم شهدای خود را معرفی کنیم. شهید درویشی از جمله کسانی است که در عملیات های آبی و خاکی فعالیت موثری داشته است.

دبیر کنگره ملی شهدای هرمزگان با اشاره به صحبت های حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: حاج قاسم سلیمانی خطاب به مردم هرمزگان در سال 87 اینگونه عنوان کرد که؛ در همه جای جنگ هرمزگان حضور داشت، اما موتور محرک پنج یا شش عملیات مهم هرمزگان بود.

سرهنگ علی نژاد خاطر نشان کرد: کنگره شهدا بهترین فرصت برای معرفی شهدای ما به نسل امروز است و در این رابطه 16 کمیته تخصصی برای تدوین نقش شهدا در حال کار است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کنگره شهدا باید بتواند آثار ماندگاری از جمله چاپ کتب فاخر، نصب المان های شهدا، تهیه محتوا برای دانش آموزان و دانشگاهیان و همچنین ساخت فیلم و انیمیشن تهیه و تولید کند.

کنگره ملی شهدای هرمزگان در 29 و 30 بهمن و یکم اسفند ماه 97 در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها